اينستاگرام بزرگترين رسانه‌ی مجازی با حدود ۳۷ میلیون کاربر در ایران و یک‌میلیارد کاربر در دنیا، با سرعتی فزاینده رو به رشد است.
از این‌رو کسب و کارها از این پتانسیل غافل نبوده و در برنامه‌های تبلیغاتیِ خود جایگاه ویژه‌ای برای این رسانه‌ی شگفت‌انگیز درنظر می‌گیرند.
گروه هنری رنکو برای اولین بار ایده‌ی مدیریت پیج‌های اینستاگرام را مطرح نمود و از آن زمان تلاش نموده است به بهترین شکلِ ممکن هم از لحاظ تکنیک و هم از نظر جذابیت‌های بصری سرویسی متمایز در این فضا ارائه نماید.
فرایند مدیریت اکانت‌های اینستاگرام توسط گروه رنکو به صورت تخصصی و توسط افراد متخصص که هر کدام وظیفه‌ای مشخص برعهده دارند صورت می‌گیرد؛ برای مثال بخشِ نگارش کپشن‌ها، تیم طراحی گرافیک، گروه عکاسی و فيلمبردارى، واحد تدوین، مسئول برگزاری مسابقاتِ پیج‌ها و غیره هر کدام به صورت مجزا فعالیت نموده و در نهایت خروجیِ کار نتیجه‌ی فعالیت تیمی بالغ بر ۵۰ هنرمند، در واحد مدیریت اینستاگرامِ رنکو می‌باشد.
هم اکنون مدیریت پیج اینستاگرامِ بسیاری از کسب و کارها و صنایع مختلف همچون صنایع غذایی، صنایع مد و پوشاک، دکوراسیون، کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی، رستوران‌ها و فست‌فودها، پزشکان و غیره، برعهده‌ی گروه هنری رنکو می‌باشد که نام برخی از آنها درقسمت مشتریان آورده شده است.

سرویس‌های این واحد

مدیریت صفر تا صد اکانت

ديگر مديران مشاغل، كسب و كارها و حتى پيج هاى شخصى كه قصدِ حضورى منظم و هدفمند در اينستاگرام دارند، نياز نيست دغدغه‌ای از این بابت داشته باشند. تیم هنریِ رنکو کلیه‌ی فعالیت‌های مدیریت پیج، از تولید محتوا گرفته تا پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌ها را به بهترین شکلِ ممکن انجام می‌دهد.

تولید محتوا

محتوای هدفمند و هوشمندانه؛ این چیزی است که مخاطبِ میلیونیِ اینستاگرام به دنبال آن است…
تیم تولید محتوای رنکو متشکل از بچه‌های خلاق بوده و تولید محتوا در این بخش براساس کانسپتِ برند و جامعه‌ی هدفِ تعیین شده صورت می‌گیرد.

طراحی پُست و استوری

تنوع در طراحیِ پست ها و استوری‌ها در عین رعایت فرمِ تعریف‌شده، متناسب با جامعه‌ هدف پیج و همچنین توجه به مبانی تبلیغات از حیث اثربخشی قسمتی از نکاتی است که تیم گرافیک رنکو در طراحی پست‌ها و استوری‌ها همواره مدنظر دارند.

نوشتن کپشن و محتوا

اهمیت رعایت اصول نگارش و نکات ادبی در این بخش در کنار محتوای تاثیرگذار و قابل تامل در حدی است که می‌تواند یک پیج را از سایرین متمایز سازد.

هشتگ‌گذاری تخصصی

برخی نکات به ظاهر پیش پا افتاده در بازاریابی دیجیتالی، اهمیت و تاثیری بیشتر از انتظار دارند، برای مثال هشتگ‌گذاری اصولی طبق آخرین آپدیت‌ها، حرکت شما را منظم‌تر و در راستای الگوریتم قرار خواهد داد.

عکاسی رسمی و غیررسمی

بخشی از فعالیت مدیریت پیج بر دوش تیم‌های عکاسی و فیلمبرداریِ رنکو می‌باشد. این بخش که با آماری بالغ بر تولید ۵۰/۰۰۰ عکس تا سال ۹۹ ، به کار خود ادامه می‌دهد، تجاربِ متعددی در اصناف مختلف از جمله صنایع غذایی، رستوران‌ها، کلینیک‌ها، کالای خواب، صنعت مد و پوشاک، صنعت ساختمان، دکوراسیون، طلا و جواهر و غیره کسب نموده و با سعی بر ارتقای کیفیت همواره خلاقیت در کار را اولویت اول می‌داند.

ساخت تیزر و موشن‌گرافیک

بسیاری بر این باورند که محتوای متحرک، فیلم، انیمشن و تصاویر متحرک برای مخاطبان جذابیت بالاتری دارد. در سرویس مدیریت پیج توسط رنکو تنوع پست‌ها بسیار بالا بوده و جدا از عکس‌های ادیت شده، از فیلم، موشن و تصاویر متحرک که در این بخش تولید می‌شود به اشتراک گذاشته می‌شود. با توجه به پتانسیلِ فنی در رنکو، مشتری می‌تواند بر اساس سلیقه خود، تیزر رئال، موشن گرافیک یا استاپ موشن را برای تولید انتخاب نماید.

رشد هدفمند فالوورهای اکانت

نسبت به سال‌های گذشته جذب فالوورهای اینستاگرام به مراتب دشوارتر و زمان بر تر شده که این نتیجه‌ی تغییرات چشمگیرِ قوانین و الگوریتم اینستاگرام، رقابتی‌تر شدنِ فضا و همین‌طور افزایش تعداد پیج‌هاست. این فرایند امروزه نیاز به برنامه‌ریزی، داشتن استراتژی و عملکرد منظم دارد، کارشناسان رنکو در این مسیر کنار شما هستند.

ایده‌پردازی و اتاق فکر

در جو رقابتی حاکم بر فضای مجازی، هیچ پیجی بدون تفکر به نتیجه‌ی مطلوبی نخواهد رسید. تمام عملکردِ اعضای مدیریت پیج از بچه‌های عکاسی گرفته تا تیم تولیدمحتوا یا واحد گرافیک، نیازمندِ یک نقشه‌ی راه مشخص می‌باشند که در آن مفهومِ برند، استراتژی‌ها، بایدها و نبایدها، مزایای رقابتی، جامعه‌ی هدف و هرآن چیزی که جهت و چشم‌اندازِ آن کسب و کار را مشخص می‌کند روشن باشد.
تعامل موثر با مخاطبین پیج نیازمند ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی است، تیم اتاق فکر و ایده‌پردازیِ رنکو در این راستا تلاش می‌کند.

برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها

تعامل با مخاطبان و ایجادِ انگیزه‌ی مشارکت در اتفاقاتِ پیج بدون شک باید مهم‌ترین هدفِ هر کسب و کاری باشد، پس باید برای این مهم برنامه داشت. گروه رنکو با طراحی جشنواره‌ها و مسابقات متنوع و اجرای آن در پیج و در نهایت انجام قرعه‌کشی‌ها و اعلام برندگان سعی در ایجاد ارتباط نزدیک‌تر مخاطبان با پیج دارد.

نظارت بر پاسخگویی در پیج

از اوایل سال ۹۷ بخش ارتباط با مشتریان، به پکیجِ مدیریت پیج اضافه شد به این ترتیب که علاوه بر رصدِ پیغام‌ها و پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌های پیج از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب که پیش‌تر انجام میشد؛ تیمِ «مدیریت‌ارتباط‌بامشتریان» بر این عملکرد به طور مستمر نظارت دارند.

تشکیل گروه پشتیبانی در واتس‌اپ

برای جلوگیری از اتلافِ زمان و بروکراسی‌های بیهوده در روند مدیریت پیج و به دلیل ماهیت این فرایند که فرمِ روزانه و پیوسته دارد، گروه‌هایی اختصاصی با کارفرما یا نماینده‌ی کسب و کار به منظور ارتباط موثر و تبادل اطلاعات و اخبار، با همراهیِ مسئول طراحی، مسئول ارتباطات پیج، مسئول تولید محتوا و مدیر ارتباطات داخلیِ رنکو تشکیل می‌شود و تمام هماهنگی‌ها و ارتباطات در این گروه صورت می‌گیرد.

معرفی بلاگرها، ایفلوئنسرها و صفحات تبلیغاتیِ مرتبط

ایفلوئنسر مارکتینگ این روزها مقوله‌ای اجتناب ناپذیر در رشد اکانت‌ها در فضای مجازی می‌باشد، از این رو تیم تحقیق مجازی رنکو همواره در حالِ رصدِ بلاگرها و اینفلوئنسرهای واقعی و همینطور صفحات پرمخاطب و پرطرفدار در اینستاگرام بوده و فرایند مذاکره و تولید محتوا برای تبلیغ نیز توسط گروه رنکو صورت می‌گیرد.

حفظ امنیت اکانت اینستاگرام

یکی از نگرانی‌های صاحبان صفحات اینستاگرام، حفظ امنیت پیج و اطمینان از برطرف شدن مشکلاتِ احتمالیِ اکانت می‌باشد. در پکیجِ مدیریت پیج توسط گروه هنری رنکو تمام پیگیری‌ها و مکاتبات با پشتیبانیِ اینستاگرام در صورت بروز مشکلِ احتمالی، توسط کارشناسانِ رنکو انجام می‌گیرد.