واحد سمپلینگ و پروموشن و تبلیغاتِ پارتیزانی

سمپلینگ یکی روش‌های BTL و از موفق‌ترین راهکارهای تبلیغاتی روز دنیا می‌باشد که توانسته است از طریق برقراریِ ارتباط نزدیک‌ترِ برند با مخاطبانش، تاثیر بسزایی در معرفی محصول یا خدمات داشته باشد و منجر به ترغیب مشتریان به استفاده از آن برند و یا حداقل برندینگ شود و در ذهن مصرف کننده ماندگار شود.
سمپلینگ صرفاً ارائه نمونه محصول رایگان نمي‌باشد، چراکه در روند اجرای یک سمپلنیگ قدرتمند که برمبنای استراتژی‌ها، اهداف و ارزش‌های برند در حال انجام است، نمایشی کامل از آنچه می‌خواهید مشتری یا مخاطب از برند شما بداند صورت می‌گیرد و شما فرصت این را دارید که پاسخ سوالات و ابهامات مشتری را خود ارائه دهید و از نظرات و انتقادات مشتری آگاه شده و از این بازخوردها در راستای رشد بهرمند شوید.
پروموشن نیز شامل فعالیت‌هایی می‌شود که مزایای کالا را به آگاهی می‌رساند و مشتریان هدف را تشویق به خرید آن می‌کند. مزایای رقابتی و وجوه امتیاز هر محصول یا خدماتی باید قبل از این مرحله مشخص و تدوین شده باشد.
تبلیغات پارتیزانی
یا (Guerrilla Advertising) هم می‌تواند در این دسته‌بندی قرار گیرد.
تبلیغات پارتیزانی‌ بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیت‌های تبلیغاتی می‌باشد که با هزینه‌ی معمولا” پایین‌تر تاثیری عمیق بر مخاطب می‌گذارد و در صورت موفقیت پروژه، بینندگان آن صحنه را برای دوستان و آشنایان تعریف کرده و یا از آن فیلم و عکس می‌گیرند و در فضای مجازی منتشر می‌کنند که در این صورت، پروژه‌ی تبلیغاتی رسالت خود را به بهترین شکل انجام داده است. ايده‌پردازی و خلاقیت، عناصر اصلی تبلیغات و بازاریابیِ پارتیزانی محسوب می‌شوند.

سرویس های این واحد

  • برگزاری اتاق فکر تبلیغات پارتیزانی و ایده‌پردازی
  • اجرای صفر تا صد تبلیغات پارتیزانی
  • برنامه‌ریزی مدون
  • طراحی کمپین و نحوه‌ی اجرای پروژه سمپلینگ
  • تامین نیروی انسانی فیلترشده براي سمپلينگ
  • ساخت کانتر و استند
  • اجرای تبلیغات در مراکز تجاری
  • طراحی و اجرای کلیه هویت‌های بصری و کارهای گرافیکیِ پروژه
  • طراحی لباس فرم، بج سینه، پاپ آپ، رول‌آپ و …
  • برگزاری جلسه آموزشی و توجیحی برای سمپلرها و پروموترها در خصوص برند، روند اجرا، نحوه‌ی رفتار، بایدها و نبایدها
  • ارائه گزارش از روند اجرای پروژه به کارفرما